Peste 280 de participanţi, 6 colecţii de modă, 6 designeri de top, Alin Gălăţescu, Teo Trandafir, 26 de modele, 70 de ţinute, zeci de ore de pregătire, invitaţi de seamă, 13 costume autentice prezentate de parada IWA: International Women’s Association of Bucharest, 6 ţinute reinterpretate din costume tradiţionale licitate cu 14,900€, premii speciale, toate acestea au fost atributele unei seri reuşite de caritate şi fapte bune.

Cea de-a doua ediţie a Bucharest Charity Fashion Show, desfăşurată pe 29 martie la Stejarii Country Club, a fost un succes. Obiectivul serii de a se asigura finanţarea dotării a două cabinete stomatologice în cadrul policlinicilor sociale ale Fundaţiei Inovaţii Sociale Regina Maria, a fost atins. Cabinetele vor asigura servicii stomatologice pentru copii şi adulţi cu dizabilităţi, dar vor acoperi şi cazuri complexe de chirurgie dentară pentru pacienţii fără venituri şi asigurări medicale sau cu venituri foarte mici.

Licitaţia live condusă de pe scenă de Teo Trandafir şi Cristiana Mateoiu s-a finalizat cu 14,900 de euro strânşi în favoarea cauzei sociale. De asemenea, oricine doreşte să contribuie în continuare la susţinerea a cauzelor sociale ale Fundaţiei Inovaţii Sociale Regina Maria o poate face acum şi prin trimiterea unui SMS recurent în valoarea de 2 euro/lună la numărul 8844 cu textul ”SOARTA”.

Fashion Show

„Suntem fericiţi nu doar că ne-am atins obiectivul, ci, mai ales că am făcut-o înnodând moda, faptele bune cu dăruirea şi bucuria de a oferi o speranţă unor oameni pe care soarta i-a uitat. O seară specială, spectaculoasă pentru care trebuie să mulţumim celor care au venit în număr atât de mare, public, media şi parteneri, doamnelor minunate din cadrul International Women’s Association of Bucharest care au intrat cu atâta dăruire şi implicare în visul acesta ce părea nebunesc în urmă cu un an, designerilor Eli Laslean, Simona Semen, Diana Dianu, Aleha Toncea, Alexandra Calafeteanu şi Svetlana Karahan pentru colecţiile spectaculoase, lui Alin Gălăţescu pentru profesionalismul şi dedicarea lui în a construi un show unic, lui Teo Trandafir pentru spontaneitate şi dorinţa de a se alătura unei cauze umanitare speciale, tuturor echipelor care au muncit la acest eveniment, care s-au alăturat mânaţi doar de dorinţa de a ajuta”, a declarat Cristiana Mateoiu, director executiv al Fundaţiei Inovaţii Sociale Regina Maria.

Seara a debutat cu cele şase colecţii ale designerilor care au oferit spre licitaţie creaţii vestimentare originale, precum şi reinterpretarea într-o viziune proprie a şase costume tradiţionale din Coreea de Sud (by Simona Semen), Grecia (by Aleha Toncea), India (by Eli Lăslean), Germania (by Alexandra Calafeteanu), Franţa (Studio Cabal) şi România (by Svetlana Karahan). Evenimentul a continuat spectaculos cu o paradă de costume tradiţionale din întreaga lume, contribuţie unică a doamnelor din cadrul IWA (International Women’s Association of Bucharest).

Fundaţia Inovaţii Sociale Regina Maria este un ONG care oferă de peste 8 ani o gamă largă de servicii medicale gratuite persoanelor fără venituri şi asigurări medicale şi care îngrijeşte, alături de mai bine de 15 dascăli angajaţi şi voluntari, un număr de 160 de copii din familii defavorizate în cele două centre educaţionale ale fundaţiei (Clinceni şi Băneasa).


PARTENERI EVENIMENT:
Diamond: Kaufland Romania, Spitalul Monza, Promenada
Platinum: Wipro
Gold: Globalworth
Silver: BRD, Groupama Asigurari, Bucuresti Mall, Piatra Online, Aqua Carpatica, Catena, Mercedes Benz
Parteneri organizare: Universum, Event Technology, Pepsico, Stejarii Country Club, Balkan Wave, Strunga Winery, Qubia, Unilever, Foodlocker, Gett’s Salon, Laura Perianu Make-up, Mara Mura, Dami Korean Restaurant, Noerr
Alţi parteneri: Revista Femeia, Agerpress, Intermedicas, Enayati Group