Fundaţia Inovaţii Sociale Regina Maria lansează o provocare inedită, în online, cu scopul de a strânge fonduri pentru educaţia a 200 de copii din familii vulnerabile. Provocarea va avea startul duminică, 24 mai, la ora 10.00, atunci când ar fi trebuit să aibă loc cea de-a IV-a ediţie a evenimentului sportiv caritabil Marea Tzopăială, anulat în contextul restricţiilor impuse de pandemia COVID-19, şi va continua atâta vreme cât obiectivul de strângere de fonduri este atins.

Prin această provocare, Fundaţia Inovaţii Sociale Regina Maria îşi propune să strângă 24.000 EUR din 12.000 de SMS-uri trimise de către participanţi.

„Din cauza problemelor financiare cu care se confruntă toate companiile care sponsorizau în mod obişnuit cauzele fundaţiei, ne vedem obligaţi să ne întoarcem privirea către comunitate şi să cerem ajutorul pentru semenii noştri care se află într-o situaţie mai puţin fericită. Şcoala s-a oprit şi sunt copii pentru care continuarea educaţiei în mediul online nu poate fi o opţiune, fiindcă nu au nici măcar un telefon cu butoane sau curent electric acasă. Copiii din centrele noastre educaţionale (Băneasa şi Clinceni) au nevoie să fie susţinuţi să treacă cu bine peste vară, să recupereze lecţiile pierdute şi să fie pregătiţi pentru, sperăm noi, o reîntoarcere la şcoala reală din septembrie. Ceea ce ne dorim, de fapt, este să-i susţinem în continuare pe aceşti copii să creadă mai departe în visele lor!” a declarat Cristiana Mateoiu, Director Executiv al Fundaţiei.

Ideea acestei provocări se învârte în jurul numărului 24, atunci când ar fi trebuit să aibă loc evenimentul Marea Tzopăială, dar şi a sumei necesare pentru a-i ajuta pe copii să îşi continue educaţia (24.000 de euro).

Aceasta constă în realizarea unei scurte filmări a unei activităţi sportive cu 24 de repetări şi postarea ei pe canalele personale de social media, împreună cu hashtag-ul #24micatzopaiala, nu înainte de a DONA 2 euro/lunar, prin SMS la 8844 cu cuvântul VISE. Participanţii pot alerga 2,4 km sau 24 km, pot face 24 sărituri cu coarda, sau orice altceva preferă. Sau, pur şi simplu, pot să facă un gif sau boomerang în timp ce sar cât mai sus. Pentru succesul campaniei de strângere de fonduri este important ca cei care acceptă provocarea să dea mai departe leapşa către 3 prieteni pentru ca aceştia să facă acelaşi lucru şi pentru a dona către cauza fundaţiei.

Idei de provocări sportive legate de numărul 24 sau 2.4 pot fi găsite pe website-ul fundaţiei, pe paginile de Facebook, Instagram şi TikTok, dar şi urmărind hashtag-ul #24micatzopaiala, unde se vor regăsi şi video-uri cu provocări realizate de vedete şi persoane publice care au intrat deja în joc.

Provocarea începe duminică, 24 mai, la ora 10.00 pe pagina de Facebook a Fundaţiei Inovaţii Sociale Regina Maria.

Alături de Fundaţie în această cauză se află sponsorii Raiffeisen Bank şi GROUPAMA, dar şi partenerii media: ItsyBitsy FM,  Bucureşti FM, Smart FM şi AgerPress.

Fundaţia Inovaţii Sociale Regina Maria este un ONG care oferă, de 10 ani, o gamă largă de servicii medicale gratuite persoanelor fără venituri şi asigurări medicale şi care îngrijeşte, alături de mai bine de 15 dascăli angajaţi şi voluntari, un număr de 200 de copii din familii defavorizate în cele două centre educaţionale ale fundaţiei (Clinceni şi Băneasa). Fundaţia Inovaţii Sociale Regina Maria este iniţiativa filantropică a familiei Dr. Wargha şi Mitra Enayati şi face parte din ENAYATI Group. Fundaţia Inovaţii Sociale Regina Maria nu face parte din Reţeaua Privată de Sănătate Regina Maria.