Studenţii de la Universitatea de Medicină şi Farmacie „Carol Davila” din Bucureşti (UMFCD) vor avea posibilitatea de a se înscrie, din această toamnă, la cursul de Branding Personal oferit gratuit de agenţia Affective, specializată în marketing şi comunicare în domeniul medical, în parteneriat cu Societatea Studenţilor în Medicină din Bucureşti (SSMB).


Cursul este conceput pentru a oferi viitorilor medici instrumentele necesare construirii unui brand personal puternic, autentic şi relevant în lumea digitală de azi. Combinând teoria cu exerciţiile, studiile de caz şi dialogurile cu invitaţii speciali – medici renumiţi pentru prezenţa în mediul online şi interacţiunile din social media – studenţii vor avea oportunitatea să aplice cele mai bune tactici în construirea unui brand personal, se arată într-un comunicat.

Cursul de branding personal va fi disponibil studenţilor la UMCFD începând cu luna noiembrie şi va fi susţinut de fondatoarea agenţiei Affective, Angelica Bolocan, care are peste 10 ani experienţă în domeniul comunicării în sănătate şi a avut colaborări îndelungate cu profesionişti din domeniul medical, clinici, spitale şi companii farmaceutice.

„Este important ca un medic să aibă o amprentă digitală sănătoasă – e important ce se găseşte pe internet despre el, dar şi ce conţinut livrează pe reţelele de socializare, acolo unde este prezent sau unde alege să contribuie cu conţinut. În plus, pentru pacienţi, mediul online funcţionează ca o a doua recomandare în alegerea unui medic. Majoritatea românilor aleg medicul care să-i consulte după ce caută în mediul online menţiuni referitoare la cazurile abordate, la atitudinea şi comportamentul adoptat de acesta sau la experienţele avute de alţi pacienţi. În acest context, prezenţa în online a medicilor cu un brand personal solid şi credibil devine vitală. Totodată, în lupta împotriva dezinformării din domeniul sănătăţii, este important ca oamenii să aibă acces la surse de informare credibile şi verificate. Medicii cu o prezenţă puternică în mediul online pot oferi aceste informaţii, contribuind astfel la o societate mai bine informată şi mai sănătoasă”, susţine Angelica Bolocan, fondator Affective.

În era digitală în care trăim, crearea unui brand personal puternic şi consolidarea reputaţiei nu mai sunt limitate doar la experienţele din cabinet, ci se pot dezvolta şi accelera cu ajutorul canalelor de comunicare online, se subliniază.

„Într-un context în care accesul la informaţii medicale este la doar un click distanţă, este important să recunoaştem beneficiile aduse de prezenţa medicilor şi specialiştilor în mediul online. Este esenţial să conştientizăm şi pericolul abuzului de informaţii medicale. Pacienţii trebuie să fie în măsură să facă distincţia între sursele de informare credibile şi cele care nu sunt verificate. Noi, medicii, trebuie să ne asumăm angajamentul de a fi mai accesibili şi de a contribui la educaţia comunităţii în ceea ce priveşte sănătatea. Medicina viitorului se dezvoltă în colaborare şi dialog cu comunitatea, atât în mediul offline, cât şi în mediul online”, arată dr. Alexandra Mircea, fondator al clinicii Dentalist din Bucureşti, medic stomatolog, certificat Invisalign şi Dental Awareness speaker, invitat special în cadrul cursului de Personal Branding.

Conform Raportului Starea Sănătăţii în Uniunea Europeană, România ocupă locul 3 în UE la decesele din cauze prevenibile, ceea ce indică necesitatea de a îmbunătăți promovarea sănătății și prevenția bolilor.

„Ne bucurăm să fim partenerii acestui proiect deoarece conştientizăm rolul pe care o să-l avem atunci când o să devenim medici- este imperativ să facilităm accesul la informaţii medicale corecte şi relevante, punând accent pe importanţa prevenţiei. Medicii, în calitate de piloni ai sistemului de sănătate, deţin nu doar responsabilitatea, dar şi competenţa de a creşte gradul de conştientizare medicală în societate. Construirea unui brand personal puternic le permite medicilor să comunice informaţii vitale într-un mod eficace şi credibil, promovând astfel o societate mai informată şi mai sănătoasă”, afirmă Ştefana Greavu, vicepreşedinte pentru Relaţii Externe SSMB

Cursul de branding personal organizat de agenţia Affective în parteneriat cu SSMB pentru studenţii la UMFCD este structurat în patru module şi abordează teme precum brand personal versus reputaţie, cum să-ţi cunoşti mai bine audienţa, cum să-ţi conturezi o identitate şi să-ţi faci un plan de comunicare, managementul crizelor, etică şi integritate în branding personal şi canale cheie în digital advertising. 





Pediatru