Patronatul Furnizorilor de Servicii Medicale Private - PALMED anunţă lansarea Canalului de Urgenţă (Emergency Response Plan), în baza protocolului de colaborare cu Compania Naţională Unifarm SA.


Acest nou mecanism va fi disponibil pentru membrii PALMED începând din această lună şi reprezintă o solutie concretă, pragmatica si concisă de a facilita aprovizionarea cu medicamente cu risc de discontinuitate, pentru a asigura tratamentul pacienţilor spitalelor private, se arată într-un comunicat.  

Canalul de Urgenţă facilitează accesul la medicamente care nu sunt disponibile în cantităţi suficiente din motive de producţie sau comerciale. Acest sistem suplimentar şi opţional asigură necesarul de medicamente în timp real şi este accesibil companiilor membre PALMED din întreaga ţară.

În prezenţa preşedintelui PALMED, Cristian Hotoboc, a partenerului strategic Răzvan Vulcănescu şi a echipei Unifarm condusă de directorul general Adrian Dobre, membrii PALMED au participat la finalul săptămânii trecute la sesiunea de prezentare prilejuită de lansarea Canalului de Urgenţă şi au avut posibilitatea de a adresa întrebări şi de a realiza simulări cu privire la modalitatea facilă de achiziţie de medicamente şi procedura de livrare.

Principalele facilităţi oferite membrilor PALMED constă în prioritate la pre-rezervare, prioritate la livrare, termene de plata preferenţiale şi acces în timp real la listele de medicamente disponibile, cu posibilitatea extinderii listei în functţe de solicitările formulate de furnizorii privaţi de servicii medicale.

Cristian Hotoboc, preşedintele PALMED, a declarat: „Reprezentarea intereselor membrilor şi asigurarea unui dialog constant cu autorităţile pentru a garanta dreptul pacienţilor la servicii medicale de calitate, la un preţ accesibil, a fost şi va rămâne obiectivul primordial PALMED şi doresc să îi mulţumesc domnului director general Adrian Dobre pentru facilitatea oferită prin iniţiativa deschiderii Canalului de Urgenţă inclusiv faţă de furnizorii privaţi de servicii medicale şi faţă de pacienţii pe care aceştia îi deservesc. Acest mecanism va aduce beneficii semnificative membrilor noştri, asigurându-se că pacienţii primesc tratamentele de care au nevoie fără întârziere. Ne dedicăm continuu îmbunătăţirii serviciilor medicale private şi credem că această iniţiativă este un pas important în acest sens, iar avantajele pe care membrii PALMED le au tocmai au fost extinse".

Canalul de Urgenţă subliniază angajamentul comun al PALMED şi Unifarm de a oferi soluţii eficiente pentru îmbunătăţirea asistenţei medicale în România. Acest parteneriat este un sprijin pentru furnizorii de servicii medicale private, dar, mai important, asigură pacienţilor accesul rapid şi sigur la medicamentele vitale, se subliniază.

Foto: Cristian Hotoboc (sursa: PALMED)

 



Farmacist